CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 26, 2009

4 Days

Assalamualaikum...

Hi eberybadi...
we meet again..again..and again.(sebab korg rajin ziarah blog saya..lalalala...)

ok2..
ekceli..
tatau nk post ape..
buhsan..
br je balik dr umah
Poksu n Ciksu..
nak je stay
lame2 kt umah dia..
Best gler duk umah dia..

Ari
Sabtu tu..
Ktorg pi SOGO n jalan TAR..
saje teman Ciksu n Poksu bli baju2 untuk anak2 dia..
ramai gler org..

Then..Satu kelemahan Ciksu n Poksu..
Dorg ni main amek je baju2 n sluar..
x tgk harga langsung..Memg bukan pengguna yang Bijak btol..
Haha..tapi kan saya suka shoppin bersama mereka..sbb saya akan capai apa je yg saya nk..konfem dpt punyer (Harap2 MAMA x baca blog ini..=P)
Then Baba a.k.a Poksu belikan saya kain pasang
pepel kt Jalan TAR..Tq Baba..=)

The NEXT day (SUNDAY)
Ciksu masak Nasi Ayam yg sgt2 SPECIAL..
Sumpah..Sgt2 SEDAP..DELICIOUS..
X pernah lagi rase kt tmpat lain..
memg xleh lawan punyer Nasi Ayam Ciksu ni..
tapi kan..
Wahai Ciksu tersayang..Jangan Prasan yea..=P
itu Resepi MAMA saya OK...

* Sorry..No Pics for Nasi Ayam Ciksu

Then Ciksu ajak Ablong n isteri, Abngah n isteri dtg makan kt umah...
time ni laa yg paling hapenning..
Bler bkumpul adik bradik bramai2..
sgt2 BEST..

Mase Abngah n Ablong dtg tu..
Hati saya mule2 agak gusar..
tapi lame2 kembali perasaan yg sgt2 BEST..
Ye la..Ingatkan dh xleh rapat2 cam dlu sbb dorg dh kawen..
tapi Alhamdulillah..
masih tiada jurang kasih sayang antara adik bradik saya..
tq Ablong n Abngah..
Masih sygkan aya..=)
Masih bagi pipi anda untuk dicium..
Tak kisah la korg nk ckp saya terlalu manje ke..ape ke..
"yang penting kita..HEPI"-(Lirik di-cut-n-paste dr belog lirik Amy Mastura- Lagu Happy..)

Mungkin org janggal/pelik..
tp hubungan kami sekeluarga sgt rapat..
ditambah pulak jarak umur kami agak dekat..=)
Then dapat plak Kakak-kakak ipar yg sgt2 sporting..

Then..
Hari seterusnya..(tq Rum8 terchenta-Nieda coz inform yg xde class..Muahx..)
saya jadi
CIKGU yg sgt2 Garang, Tegas, Bekeng (main letak je walopon sama maksud),
tapi poksu cakap saya ni
Kreatif mengajar- terus kaler2 "lembut" saya letak..=P
Saya ditugaskan mengajar anak2 dorg yg bakal menduduki peperiksaan pertengahan tahun..
Bermula la dr umo 4 thn (Ni penyibuk je..bukan nk blaja pon..Suh aja meng'
Kaler' je), 7 thn, 11 thn, 15 thn..

Then..
Sbg ganjarannya...
BABA belanja mamam..
Pak Li Kopitiam kt Ole-Ole..
Sakan saya makan Western Food..
sampaikan x sempat nk capture Pics..
huhu..
btw..
Thank-U Baba..=)

Ok la..
tbe2 rase pnjg yg amat post ni..
bosan sgt dh tatau nk wat ape..
rase cm nk bace Malay novel..
xsuke laa bace novel..
ahh..layan je la..
Cover dia pon lawa..
terpikat den..=)
Thanks Dee-My Osmet..
sekurang2nya ada yg menamatkan bosan saya ini..

Comel kan COVER dia..

Ok la..Mase upload pics ni pon dh menarik minat saya utk membacanya..

see u guys..

*abaikan paragraph yg dh tak 'kaler-ful'..dh malas nk meng-kaler stiap huruf tu..
sbb baru dpt call utk jd pengganti Camelia utk Duta Inner Shine Brand's. So, kena jaga mata client2-ku sebaiknya..heh..

From heart to keyboard,




No comments: