CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 2, 2010

award saya cantik....=) *perasannnn



i got it from my bestie...i got it from my bestie...




Actually award ni dh lame terperap..tak reti sbenarnye nak main2 award ni..
Tp ble my Bestie aka McWa aka Nadd aka teacher Nadd aka Mrs Mudeen ni dh kasik..
So..layan la beb..Sbb i tau i memg santek..hehe(-_-")


Bestie..tbe2 rendu plak ke mu time type benda alah ni..huuuuu..
Rugi tau x dating lame2 aritu kan???


Nak dptkan award ni, kena ikut dulu apa syarat2 yang telah ditetapkan yerk..


  • Terima kasih pada blogger yang bagi award nih pada saya dan linkkan dia
Bestie terchenta..TQ tau sbb u entah org yang ke berape lagi tak terkira puji i ni santek mengalahkan Rani Mukherjee...(-_-)

  • bagi pula award nih pada 15 bloggers yang memang sempoi
Haihhh..ni yg den lomah ni..amek je la sape2 yg nak..aku bagi kt SEMUA readers and followers aku..=)

  • contact dorang dan inform yang dorang menang award nih
ni pon den lomah gak ni..takdok maso den nak kontek2 ni..

  • tulis 7 perkara about myself
  1. Aku seorang yg TALK-ACTIVE..suke berkawan..senang cite, mama ckp letak je la aku kat mane2..mesti leh hidup..InsyaALLAH doa mama makbul..hehe (-_-')
  2. Aku suke BABY yg 0-12 months..kalo dh besar n pandai bcakap n tak dengar ckp org..nak je lempang2 budak tuh..Kasi ajar sket..(=_=")
  3. Tak suka kalo pintu toilet ternganga..pas gune toilet tutup la pintu tu..takkan nk kawan ngn setan kot
  4. Tak suka tgk ade pinggan mangkuk kotor kat sink..isk..
  5. Currently suke kaler Pink + Purple
  6. Sgt laa pelupa..malas nk ingt benda2 yg x penting ni..haha..kdg2 sian gak kt member2 kena crita 2-3 kali..haha..
  7. InsyaALLAH step-by-step-doctor-in-making....


PssT : aku rase aku tak memenuhi syarat2 pon nk dpt award ni..hahaha

2 comments:

Nadd said...

olololo..
mmg la mu cantek far..
kalo tak tade la orh bknan kot..
kan kan..
;)

farrafarhanna said...

haha..sengal bestie aku neh...