CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 22, 2010

Aku rindu sayang kamu...

Hampir 8 tahun kita berkenalan..
Hampir 8 tahun kita menyulam kasih.. *chewah*
Hampir 8 tahun kita berkongsi kisah suka dan duka...
Hampir 8 tahun aku mengenali isihatimu..
dan hampir 8 tahun juga kita bergossip bersama2..hahaha


Di hari yang mulia ini..*mcm nk raya lak* (-_-")
aku sebagai teman LAGI mesra ingin mengucapkan....





......








.......









"Selamat Hari Lahir yang ke-23, NurulNadwa Ahmad Zaidi"

"Semoga panjang umur, murah rezeki, diberi kesihatan yang baik sepanjang hayat, berbahagia selalu serta mendapat keredhaan Allah sentiasa serta berjaya di dunia dan akhirat"-ayat skema..=P





Elelelelee..malu2 kucing..=)


Ni diaaaa..Santek kan bestie i...selim tak mcm i..kalo nk ikut petua dia untuk selim,memg sepanjang hayat laaa aku takkan selim..hahaha




...










....










.....








Dah2..jgn berangan nk usya2 bestie i ni..dia dh berpunya okeh..tggu je laaa kad undangan dari dia..skang tgh kumpul attendance ni..xmo ponteng2 kelas dh..nanti susah dh aku nk ponteng utk attend wedding dorg nanti..tp entah bile laaa agaknye ek yang???
*Yeay..tak memasal mudeen join skali dlm belog aku ni..applause*








PssT : aku rendu sayang kamu..semoga persahabatan kita berkekalan smpai syurga <3 <3

PssT 2 : Tetibe rase skema post kali ini..haha

PssT 3 : Maafkan aku,Bestie..Call kamu tgh2 mlm buta..sbb aku sgt appreciate kamu..kerana dirimu begitu berharga *Loreal*

PssT 4 : Wa..cpt2 laaa kawen..aku nk tukar dgn Jiha bleh??xmo jd pengapit..nk jadik Flowergirl bleyh??hehehe..

PssT 5 : I really2 love u,McWa..Hepi bile tgk kamu hepi..=)

PssT 6 : hepi besday juge kpd Nurul Syazrin Roslan..Geng aku gak ni zmn muda2 dlu..rendunye kamuuuu...luv u so much yenn..

PssT 7 : Wa..aku cilok Fesbuk mu smua pics ni..ngeee~~~~


Mwahugx *kamu suke ini*



Cau-Fara-Cun



From heart to keyboard,




3 comments:

Nadd said...

sobsss...
sobbsss...
sobbssss....
sobbssss....

mu wat aku nanges weh.....

T_T

T_T

T_T
mu pun tau ape jadi kat aku kalo nanges kan...
huwwwwaaaaaa....

I REALLY LOVE U LA FARRA FARHANA!!

farrafarhanna said...

alololo..jgn la nanges yang..
aku wat smua ni sbb aku syg kamuu sgt2..kamu sgtlaa kawan terbaek yg aku ade..hihihi..

nur akmal said...

sweet nya~