CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 6, 2010

End of this week...

at the END of this WEEK...



Situasi 1 :



whoaaaaa.....



Wootwoot!!!



nyummyyyyy!!!!



Feberetttt!!!


Kegemaran sejak darjah 2!!!




Orang MALAYSIA....!!!!!
Serunutnyeeee kamuuuuu....

(-_-")

Salam Aidilfitri..
Maaf Zahir dan Batin.....





Situasi 2....



khas buat semua warga Batch 3,
International Medical School (IMS), Bangalore, India
....







(@_@")



ini aku...



ini aku juge tapi version CUN!!!! (-__-")






arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!



orang lain serunut berhari raya..
aku pulaaaaa???







EXAMS!!!!!


Gud Luck kawan2..

tak dapat aku bayangkan tahun ni...
first time raya tanpa keluarga tersayang....
Syahdu beb..wa tak tipu..siyes..

masing2 dalam fesbuk dah letak ucapan raya..siap lagu rayaaa lagi..
salam perantauan tu takyah cakap laa..
before puasa pon ade yg dh hantar..
hahahahambar....




ni laaa yang ktorg duk layan hari2..sobs3x...




Takpe2..after exams ni..aku nak menjerit lagi..







arghhhhhhhhhh...*macam ni ke?*





Sampai tercabut ekor dua2 tikus ni..





Trip to HK...oyeahhh!!!



PssT : thx Mr Google..i cilok pics u...=)

2 comments:

_b4rb_ said...

eyh.bong.ade versi cun rupa nye.
:D

farrafarhanna said...

haha..aku sentiase cun laaa...
cume lagi cunnnn kalo tgh stress..:D