CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 10, 2012

Abil



Fuhh..
Kelas medicine abes awal pulak harini..
mcm biasa balik awal haruslah hati gumbira.
dgn terbayangkan katil empuk, bilik gelap kesayanganku memanggil2..
masa untuk tido!! ;)

Apakan daya,
setibanya di umah,
bukak laptop,
godek FB jap..
sambil loading crita feberet..

tetiba dkt wall FB
ade link yg member aku post..
kelihatan seperti link yg agak menarik..
ape lg..
terus


Right click, open link in a new tab,
open..

perghhh.. blog rupenya..
hampir 4 jam aku menghabeskan masa baca blog tu..
dari 1st entry..sampailah current entry..
Blog ni pon baru je lg..
sempatlah utk aku baca dr entry bulan April smpai Julai.



Wa tak tipu..
sumpah sedih..
sumpah terharu..
sumpah tacing..
sumpah seranah!

lu tak percaya?
bukak ini LINK..

Aku syorkan baca dr 1st entry.
baru faham dan tahu jalan cerita dia.
kisah pengorbanan besar seorg suami terhadap isterinya yg sedang terlantar.

malas nk komen panjang.
Sangat sesuai utk bacaan bakal suami, suami dan bekas suami. heh
Penulisannya agak padat dan diselitkan juga unsur 'nakal' menjadikan blog ini sgt 'ralik' utk dibaca.

"Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul"


btw, burnt masa tido petang aku. haip

1 comment:

Abil Fikri Ahmad said...

Salam.. Siapa gerangan lelaki rebutan gadis2 seluruh Malaya tu.!?hehehe Saya nak ucapkan terima kasih atas kesudian melawat blog saya..n tq atas sokongan yg di beri pada kami di sini..terima kasih yea.