CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 5, 2013

PihanRaya Malaysia vs Karnataka




5 Mei 2013..

Rakyat Malaysia hari ini sedang menjalankan tanggungjawab mereka untuk keluar mengundi. tapi dimanakah aku???

Rakyat Karnataka hari ini keluar mngundi untuk menunaikan tanggungjawab mereka, Tapi aku disini tidak pula pergi mengundi Hehehe

Tidak dinafikan bahawa aku rasa sangat berdosa. Tidak dapat menunaikan amanah dan tanggungjawab memandangkan mengundi adalah satu kewajipan. Sungguh, rasa berdosa itu masih menyelubungi jauh di sudut hatiku.

Walaupon jasadku di Karnataka, namun hatiku di Malaysia.

Segala cerita, jenaka, suka dan duka serta fitnah yg bertebaran sempat aku baca dan bandingkan antara kedua2 belah pihak dengan menggunakan akal yang waras. KIta dengar dan tgk dr kedua2 belah pihak.


Yes, politik. Inilah politik Malaysia..

Nmun, tidak pernah terpalit rasa ingin tahu pon tentang politik di Karnataka ini. Maaf.


"Your NO politic is a politic to those who know how to manipulate your NO politic thinking."



Semoga pilihanraya kali ini lebih matang

Dan aku redha apa sahaja keputusannya kerana kesemua itu hanya Allah yang menentukanNya.
Mungkin Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk Malaysia.

No comments: