CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 14, 2009

Alhamdulillah..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah Ya Allah..
Alhamdulillah..

Pg td pas Express Class..
dengan hati yg sgt cuak..
berjalan2 menuju FHLS (faculty)..
tujuannya..utk amek result sem 5..
huhuhu..

Alhamdulillah..
Dpt result dh..

Hematology & Phlebotomy *
Medical Diagnostic I *
Neuropharmacology *
Research Project I *
Research Project II *

Pointer : 3.**

* terpaksa di (*) kerana br prasan yang my blog suddently not restricted for several days.
Alhamdulillah..
Anugerah Dekan lagi..
Siyesly..
langsung x bajet dpt cmni..
Sgt2 bersyukur..

Balik je rumah td..
trus solat zohor and solat Sunat Syukur..
Tanda aku bersyukur padaMu Ya Allah..
Sentiasa memberikan ak limpahan rezeki yang tidak pernah kusangka..
Kerana dengan limpahan rezeki ini lah salah satu cara utk aku mengembirakan hati MAMAku..

Aku still pegang kata2 seorg seniorku..
"Kalo nk berjaya..niatknya adalah untuk mengembirakan IBU BAPA dengan kejayaan2 kita..InsyaAllah..Berjaya.."

Ya Allah..
semoga MAMA sentiasa gembira dengan kejayaan2ku..

Walopon research project II dpt *, ak sgt2 bersyukur..
Dlm hal ni memg salah aku pon..
jarang sgt jumpe SV..
Viva pon ntah pape..
=)
Tp alhamdulillah sgt2..
seb baik x dpt bwh dr A-..
Alhamdulillah..Alhamdulillah..

Jutaan Terima kasih kpd smua yang telah mendoakan kejayaan aku..
Sebab aku tau..kejayaan aku adalah hasil doa smua..
Nak dikatakan kejayaan atas usaha aku..entah la..dari dulu lg aku x pasti dgn usahaku..
Bukannye aku x berusaha langsung..tp aku tau stakat mane yg dh aku usahakan..
xsetanding rakan2 yg lain..

Aku xtau cmne nk balas jasa2 kalian semua yg telah mendoakan aku..
Semoga Allah memberkati hidup kalian dengan limpahan rezeki Halal dan kejayaan dunia akhirat..

"Ya Allah..Janganlah Kau tarik NikmatMu ini selagi hambaMu yg lemah ini masih memerlukanNya"


Syukran Ya Allah..
Hanya Engkau yang menetapkan dan menentukan segala2nya..

Mama ada send SMS ni kt aku last 2 years :
*SMS ni smpai skarang slalu aku pegang sbg panduan hidupku..tq Mama..*

Bila Allah cepat makbulkan Doamu,
Maka DIA Menyayangimu,
Bila DIA Lambat Makbulkan doamu,
Maka DIA Ingin Mengujimu,
Bila DIA Tidak Makbulkan Doamu,
Maka Dia Merancang Sesuatu Yang lebih Baik Untukmu.
Oleh itu, Sentiasalah Bersangka Baik Pada ALLAH Dalam Apa Jua Keadaan Pun...
Kerana Kasih sayang ALLAH Itu Mendahului KemurkaanNya.

My Bee pon send SMS ni td..

"Awk memg pandai..Tp ALLAH yang jadikan awk pandai..=]"

*apa yg My Bee tegaskan disini memg benar..kerana Allah lah yang telah menetapkan semuanya*


Psst : Post ini bukan utk riak atau takbur..tapi utk berkongsi kegembiraan dan menegaskan bahawa Allah itu Maha Pemurah selagi kita tidak jemu meminta dengannya..Oleh itu..Sama2lah kita mengingati Allah walau dimana sahaja kita berada..Kerana segala2nya dibawah kekuasaanNya..Aku wat smua ni sbb utk mengingatkan diri aku juga......Sori jika salah dan silap..


Wassalam..

From heart to keyboard,

5 comments:

Mohd Hafiz Bin Abdul Halim said...

Alhamduilllah..=).awk memang pandai...teruskan kecemerlangan..study smart.

(^_^)

farrafarhanna said...

En Hafiz:
Tq dear...=)
Smua ni pemberian olehNya..
Alhamdulillah..

u 2..Study Smart k..

Nadd said...

far,
nak nanges aku tgk result mu..
kalo mu dpn aku,
aku peluk2 dah mu..
congrats dear..
nothing much i can say..
Tuhan tau mane die nak bg kelebihan..
Alhamdulillah..

CONGRATULATIONS MY DEAR!

farrafarhanna said...

huhu..
tq bestie..

Miss Zahidah Zakaria said...

far
aku la yg plg lmbat tau neh?
huuu
sorry

btw
tahniah!!!!
mu mmg hebat
dr dulu lg

semoga terus berjaya far
insyaAllah

*hugsnkisses