CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 15, 2009

cdey..

spatotnye title cdey ni x seswai...
kan dh nk raya...........

tp nk wat cmne..

...


...


...



dapat je SMS dr nieda mngenai kemungkinan ktorg fly 11/10 ni..
tbe2 je mata aku nak berair time tu jgk..
bknnye ape..
sedih nk meninggalkan family..
MEMANG aku anak MANJA..
so wut???

time tu plak terpandang muka nenek n makngah..
seb baik mama kt pjabat masa tu..
kalo x leh menangis x brenti aku..
huwaaaa....
ngan sape aku nk bermanja nanti bile dh kat sana???????
macam mana kesihatan family aku semua spanjang aku berada jauh dr mereka??



Ya ALLAH...berikanlah kesihatan yang baik dan berpanjangan kepada mereka...
agar sempat aku membalas jasa2 mereka walaupun MEMANG aku tak mampu membalas semuanya...

Jadikanlah aku anak yg solehah..
agar aku tidak pernah lupa untuk mendoakan kesejahteraan mereka..
agar aku tidak lupa segala kebikan yg pernah mereka lakukan walopon aku x mampu membalasnya.........



"Berbuat baiklah kepada sesama makhluk TANPA mengharapkan sebarang balasan BAIK dari mereka KERANA mereka tidak PERNAH mampu membalasnya kerana semuanya dibawah kekuasaan ALLAH SWT..Allah shj yang mampu membalasnya........"



Ramadhan hampir berlalu....
bagaimanakah pula amalan kita????
lebih baikkah??lebih terukkah???



"Ya Allah..jangan jadikan ini RAMADHAN TERAKHIR bagiku..."



btw...
dikesempatan ini..
aku memohon sejuta kemaafan andai pernah mengguris atau melukai hati anda semua..
kita manusia..tidak lari dr kesilapan..

Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Maaf Zahir dan Batin



Cau-Cin-Cun...

From heart to keyboard,

1 comment:

Nadd said...

DEAR..
IM HAPPY FOR YOU..
REMEMBER,
YOU ARE ALWAYS IN MY HEART NO MATTER WHAT..
*sambil nyempil kat dlm hati mu sebelah hafiz ;D*