CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 31, 2009

Fara BONG..Uuhhhh..Uuuhhhh...

Salam..

huuuuu..SOB3x..
Cdeynye rase..
Alhamdulillah..
semalam adalah class terakhir yg aku attend..
sepanjang aku belajar di MSU, Shah Alam..
Terlalu banyak kenangan manis dan pahit dah aku lalui..

MARAmates..all of u r GREAT..

Mlm smlm ade LAST meeting for MARAmates..
Last meeting ni best sket nk berbanding meeting sblom ni yg slalu end up dgn menyakitkan hati..especially benda2 yg bkaitan ngn fly nanti..
Ktorg wat BBQ kat Bukit Cerakah..Organized by Udje Naimi..
Hepi je dpt kumpul ramai2 wlopon ade 2-3 org dak2 Mara xleh attend..
I feel a bit sad laa sbb cdey sgt time masing2 dh nak balik..
Sori organizer..bkn xmo overnite kt chalet tu..
tp trlalu bnyk keje yg perlu ktorg setelkan sblm move out from Seroja..
OK fine..aku ngaku yg aku takot ANTU sbnrnya...

After BBQ and done all the Award Ceremony..
Ade beberapa dak2 Mara mintak diri nk pulang ke rumah seterusnya balik ke kg halaman masing2..
huwaa...cdey part ni..xtau nk ckp cmne..
nk kata menangis pon x..tp hatiku yg menangis..
ye la..3 thn duduk bersama..
susah senang pahit manis bersama..
Then, we'll xkan jmpe mereke2 yg aku jmpe ari2 sampaila ktorang fly nnt..
tu pon dgr2 ade yg xmo fly..uhuhu..
Wlopon aku tak rapat ngn sme org pon, tp seriously,
aku akn still rse rindu dkat sme org..
Sbb kenangan kte bersama tidak ternilai dgn wang ringgit..


Ni mase Dean List Award..Tak silap aku masa ni..
Hampir semua dak2 MARA dpt..
Syabas bettyy..syabass...


MARAmates during Annual Dinner FHLS..



Tgk "title" post ni mesti cm pelik je kan??
aku pon pelik gak..tapi x sngka..
disebabkan 'title' ni hubungan diantara aku n rakan2 Mara neh jd rapat..
Mase BBQ tu.. ade la dorg wat award ape ntah..
pemenang diundi melalui mouth votes..
(xtau nk salahkan sape yg tlupa bwk kertas keputusan undian yg ktorg dh vote pd paginya)


Ntah pape la dorg neh..
Eh..Alhamdulillah..(*Kang marah lak organizer)
Aku dpt 2 Awards..
Nickster Award & Best Qoute/Trademark Award..

Nickster tu aku dpt sbb name aku dak2 ni pggl Fara Bong...
(Salahkan AYIN Blonde yg reka name ni)

Best Quote plak aku dpt sbb aku slalu sbut Uuuhhhh...Uuuhhh
(dgn gaya tersendiri..Pasan..Hehe)
seingat aku dh lame aku x gune trademark ni tau..

Mcm2 la dorg nak kenakan aku..
Especially dak2 laki yg slalu nk kenakan aku je keje dorg..
Osmet aku pon ape kurangnye..
Bukan main lagi korg Vote sbb nk kenakan aku kan..
Cess...


Ni hadiah yg aku menang..Xsangka nickname aku (Fara Bong) memberi tuah..hiks..



Uuhhhh..uuuhhhh..trademark aku yg dh lame x guna..
tp masih tegar diingatan member2ku..


Sebut pasal osmet..
huhuhu..cdeynya nk berpisah..
byk Kenangan Indah kite bersama..


The 6 of us..Dee, Aida, Nida, Fara, Anal & Aish..
The Princess..


Buat smua kawan2ku..
Aku MINTA MAAF byk2..
kalo ade tersilap kata..terkasar bahasa..
terkurang ajar..terlebih ajar..
Maafkan aku..
I am juz an ordinary girl..
Kalo aku ade hutang korg..
Mungkin aku terlepas pandang untuk membayarnya..
juz gimme a call..
i'll pay it..
(Tapi rase2nya xde kot..Sbb aku x suka berhutang kecuali tertinggal purse DLL)..




Cau-Cin-Cun



From heart to keyboard,



No comments: