CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 12, 2010

MY NAME IS fara KHAN

Holaaaaa....
fuhhhh..fuhh..fuh..
lame giler2 x update blog ni..
Dee..dun wori..
dh xdek dh muke BOLOPmu kekgi sbb i dh update dh blog i ni..
ToM.Nasir...pergh..dh beralih arah ke blog AKUS skang eh??
mentang2 aku dh lame x update..
bahahaa..

hmm..
Saje update tanpa tujuan dan arah..ok BM fail lg..
spatonye tanpa arah dan tujuan..(-_-')

buhsan dikala mengadap bku hijau Robbins yg memg xkan abes aku bace..
bile nk bace..pening..mata akan berpinar2 and bersinar2..Diana Danielle xperlu mkn Pati Innershine dh..suh dia bace bku Robbins pon mata dia dh ckup bersinar lg berpinar..wahaha..
(@_@)

Kasihan ko wahai buku Papa Pathology..
Berlagaknye ak nk beli Papa..xmo Mama kunun..
Papa pnyer lg detail kunun..
amek ko..tak berAGAK~~~
baru bukak chapter Inflamation..
otak n badan trus InflamANDmotion the body to the bed..
wakakaka..

hish..ape ak nk cte ek??
Rindu Clinical Posting Medicine..sbb ade Dr Suresh Barret..wahaha..OutofTopic..
Dr..i mish u..cheewahh..baik giler kot Dr ni..




Ok..smalam after posting GYNAE yg tak seBEST OBSTETRIC..
aku, Nad, Aida kuar jenjalan kt CS and Garuda Mall..
Tujuan utama nk beli small gift from India utk bwk balik Msia dan juga
mission IMpossible utk mencari besday cake Baskin Robbins..
owh..kalaulah Robbins PAPA itu seenak Baskin RObbin..Waterpark!!!!

Tujuan kedua nk jejak Umar..wahaha..GALOPZ..
Hinggakan tak terbeli losyen yg SYA kirim tuh..huhu..(-_-#)
Huh..aku berhabes dgn BYKnye OK utk brg2 bwk blk Msia saje..
Bebelas ribu kot........
Ribu Rupee..=P
Borong sakan Sari..Kurta..shirt..etc..etc..etc.. (Dr Ramanna Pharmaco..i tiru ayat u la..haha)
ni smua utk mereka yg dinanti di Malaysia...




Hape ke jadahnye ak upload pics ni???


....




....



bukan tanda protes kpd Auto yg slalu menipu aku dgn harge tambang yang mahal...



...


bkn juge kerana kaler2 auto itu sgt comel..


...


...



cume...


...

kerna....


....meminta anda utk ...

...

perhatikan saje didalam cermin auto itu...

makhluk apekah itu???

.....

....

NURULNADIAH BADRUL HISHAM!!!!!!!


NurulNadiah Badrul Hisham aka BudiDanJasamu..
Hepi 23rd Burfdayyyyyyy!!!!
aku xde ape nk bg ko..
ckuplaa dgn Qaseh Syg aku utk ko..wahahaa...
hadiah yg aku bg tu xseberapa jika dibandingkan dgn kasih syg aku kt ko..
(Mesti ko terharu kan bace ayat ni??hahahhahaaaaaaa..pasni mesti trus ko nk wat carrot cake kt aku kan??kan???=P )



We all love u sooo much Buddy(paling kanan)..!!!mwah3..



My Name is Khan ni cte Hindustan latest skali milik Karan Johar..
dh la hero and heroin dia xpenah tukar..xpe aku suke..=)
Cun giler KAJOL skang seyh..SRK lak makin Ensem dan muda..
terkujat aku tgk preview dorg kt dlm local TV aritu..
aku pon nk jadik muda n cun mcm kajol leh??(-_-)


12 Feb jugak laa cite yg aku tggu2 ni kuar..
nk jugak ko release same dgn tarikh besday Budi ek??Budi mesti prasan besday dia sgt significance dgn mcm2 benda..tarikh tournament futsal laa..My Name is Khan laaa..
Holiday laa..
Budi..jgn prasan lbeh..tarikh besday ko tu pon SGT significant dgn ShivaRathri Ceremony..wakaka..

OK laaa..time to go now..nak solat mgrb..nk siap2 g main futsal neh..
pergh..bunyi mcm pro je main futsal..
hahahaha..biase la beb..i kan scorer..*%$$#@#&
xde maknenya i scorer, tp main xpenah nk ikut rules..
tp arini ade rules plak..alahaiiiii..xleh nk score la cmni..(@_@)
Tournament futsal..lawan IntraBatch (Batch 3)..
kena main 3 games woo..huuuuu~~
pancit spare tyre aku..wahahaa..


Gol & Gincu..yeeehuuuuu~~~




Jom main futsal..Best wooo~~~Siyes..


bye..nanti i update lg ek..

Cau-Fara-Cun



From heart to keyboard,

No comments: