CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 30, 2010

two pairs of shoes.......

Hi Peeps..

keep smiling all da day..
Yeah..really hepi n satisfied wif what i have now..
Yesterday eve..
shoppING after clinical postING after gettING da monthly allowance..
yeeehuuuuuuu...

Cube teka ape aku shoping smlm??
Bengapnye...
cubo ekau jolingkan mato ekau dokek title tu haaaa...
(-__-')


Sbnrnye..Byk je aku shopping smlm..
cuma mcm biase la..aku kalo shoping smpai tahap yg puas hati gile tu mesti
sbb ade benda yg aku beli tu sgt mencapai tahap kepuasan hati yg seMAXIMUM mgkin ..
memg melebar sepanjang hari laaa senyumnya..
Eleh, ko xyahlaa nak senyum lebar2..pipi ko dh terlebih lebar fara....(>.<)

ahh..ape aku melalut ni..dh2..mls dh nk taip..
mcm biase..dh nk show off ni..
sepetkan mata sket..biar nmpk kabur2 sket..
kang dosa plak korg duk kutuk aku pas bace ni..
hahaha..




Purple..i like..seswai nk pkai anytime..msok lecture, jenjalan n travelling pon OK ape..=P






Tak2..aku bukan beli 2 pairs yg same color..ni yg kat atas jugak..
saje nk tunjuk bakat jd camera girl yg prasannakjadijurugambartapitakdeDSLR





....





....








mane lg spasang ni???




....













....







Actually susah sbnrnye nk beli kasut kt India ni..
kasut branded pnyer ade..tp xde la hapdate sgt..
Kasut2 buatan India ni cam...entahlaa..Pilihan pon limited..
apetah lg kecantikan kasutnye..Smua design mcm keliin*

Yang aku pernah beli selipar kt cni pon hanyalah SLIPER Jepun je mase mula2 smpai cni dlu..
*jepon OK..bukan India..=P

Tp smalam entah knape leh terbukak hati nk beli dua pasang..
Yg spasang lg ni product India plak tuh..nak wat cmne..berkenan gile2..smpai pipi aku smakin melebar..ngehs..


....










....taraaaaa.....









Hehehehe..Chomel kan???







Murah gile kalo nk banding ngn harge Crocs..Ehem..(-_-)
Slalu sgt tertinggal statescope kalo time clinical posting..
so, aku sangkutkan skali white coat n statescope here..
harap2 dh tak tertinggal dh nx time..hehe





inilah 2 pairs of shoes..
dua2 bleh pkai.cuma sepasang muat di kaki.sepasang lg hanyalah di dinding bilik.
puas hati dpt beli utk disangkut kt bilik itu...
Alhamdulillah..



Cau-Fara-Cun




From heart to keyboard,




2 comments:

Mohd Hafiz said...

wow...cntiknyer crocs awk.. =D.sure ORI ni kan..brape ruppes sepasang? =)

farrafarhanna said...

haah..yg ori..kt cni memg xleh nk beli dh brg xori..hehehe

dlm rs1200