CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 14, 2011

still tak dapat jumpe...



Hari2 doa..
especially bulan mulia ni..





tapi..
masih menunggu..
masih mencari..
manelah tahu..
tahun ini dapat jumpa lagi..





tahun lepas tak dapat jumpa..
sedih..
rinduuuuuuu sangat2..


Tahun ni,
aku rindu..
rindu yang semakin mendalam..
bagaimanalah keadaan dia..
tak mahukah dia berjumpa denganku?



Aku di India,
Ya, memang jauh..
jauh sgt..
tapi ini bukannya penghalang untuk dia melihat aku.
memerhatikan gerak geri aku..
menyaksikan rutin harian ku..




Sumpah..
Aku RINDU wajah suci dia..
;'(




Semenjak dia tiada,
aku sentiasa menantikan Ramadhan untuk bertemu dengannnya..
sebab bulan ini sahajalah peluang aku untuk berjumpa dengannya...
Ramadhan lagi 17 hari saja..




Sempatkah??
Mampukah aku??
Menangiskah aku lagi apabila dapat menatap wajah sucinya...




Masih teringat lagi,
Ketika Ramadhan beberapa tahun lalu..
Dia muncul dihadapan ku..
Lalu tanpa menyangka..
Air mata jernih mengalir di pipi...
Aku pasti..
itu air mata rindu..
rindu yang sangat mendalam buatnya..
rindu yang tak mampu ku ucap.
hanya titsan air mata yang mengalir..
menjadi bukti kerinduanku..



Aku masih menanti..
Kemunculan mu pada Ramadhan ini..
Walaupon hanya sekelip mata..
Aku pasti bersyukur..
Datanglah padaku..
Duhai arwah ABAH kesayanganku......


;'(


Al-Fatihah

No comments: