CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 20, 2012

For almost 2 weeks..







2007 Mr. Bean's Holiday wallpaper





Terima kasih sebab teman aku..
teman tido..
teman berbual..
teman masak..
teman wakkk kejukk..

Layan aku lapa..
masak utk aku..
sambal kentang, sardin, keropok, etc
kejut aku bangun..
sama ngn aku sambung tdo smula..
bangun lambatttt sama2..
bagi pinjam ipad..
main nukih2..
kuar jenjalan..
makan2..
Sama2 jaga Ben, Beb & Pas.......


dah malas nak ckp byk..
byk sngt benda terjadi..


TERIMA KASIH berEFI-EFIan... :)

Thanks jugak kat Sya, Ayin, Dayane, Semah, Tom, Ieda, Pija, Seena, dan semua.
Menyempurnakan cutiku sebaik mungkin..
Sweet sangat korang..




Nah, sempena jalan2 KLCC aritu.. *klcc sangatttt*




















From Bangalore with 






PssT : rindu my housemate juga. seriously.


No comments: