CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 11, 2012

Kasi gegarrrr

Salam..






ni bukan nak crita pasal "Aizat-Hanya kau yang mampu kasi gegarrr ye"..
ni nak crita pengalaman pertama aku menghadapi saat2 getir earthquake.
amek ko getirrrr la sangat kan?








Getir kot sampai ko nampak semua benda bergoyang. then kepala sdiri pening tak hingat.. 
nampak pulak  pintu, lampu, tudung, jeans yang bergantungan pon bergoyang.. 
Haruslah getir!!!


Terus ajak Pija keluar dr rumah and turun kebawah guna TANGGA okeh. Nama pon 
emergency mana boleh guna lif. Kat tangga pon dh ramai gile orang berpusu2 keluar. 
terkejut rupa2nya dah ramai giler kumpul kat bawah. Masing2 bising n kecoh.








 *cerita diringkaskan*




tggu dlm 30min, then naik smula kat atas (rumah tingkat 5).
Rupa2nya dalam keadaan panik dan kelam kabut tadi, aku tak terkunci pintu umah aku.
Padahal kemain lagi aku pusing2 anak kunci utk kunci umah tu. Naseb baik ade penyelak. 
Kalo tak memang tenganga umah aku..



Ok ni post versi serius tak tipu..




Sebelum ni jika dikejutkan dengan kisah tsunami atau gempa bumi,
memglah rasa kasihan dan simpati..
Tapi bila dah rasa sendiri,
walaupon sekecil ujuan sebegini,
barulah rasa KASIHAN tu dekat dan tersemat di hati terhadap nasib mereka yang menimpa


Lagi sentap bila baca ini :






"Dulu2 selalu hairan, kenapa selalu Acheh? kenapa bukan Las Vegas ke? dahulunya digelar serambi mekkah lg, 
fikir2 kembali mungkin, Allah sebenarnya nak sedarkan org ISLAM bukan org KAFIR."








PssT : Hepi blessday my dear sayang, Mohd Hafiz Abdul Halim.  I wish dat ur demand for my love is never ending. That is because the supply of my love is unlimited just for you. luv you much more many munchie2 ;)



PssT 2: Selamat Pengantin Baru Dee & Iba.. Sweet sgt Diana Din neh..Sebelum, sepanjang & selepas majlis still whatsapp aku..taknak bagi aku ketinggalan.. Aku antara org terawal tgk pelamin, bilik etc.. Terharu disitu ;)









No comments: