CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 24, 2009

Alhamdulillah..

Hype...

"Alhamdulillah syukur nikmat..
kepada Allah yg memberi rahmat.."

Acece..siap berlirikkan lagu cter P.Ramli tu...
ni yg mengingatkan aku kt Analhuda ni...
tp skang dh xbrape nk ade 3 sejoli bujang tak berapa nak lapok ni....huhu..


Hmm..
ntah la..sampai arini xde la HOMESICK sgt..
ingtkan hari2 nanges tringat kt family..
maklum la anak manje..
tp ble dh dtg cni..
Alhamdulillah..seingat aku..
sekali je baru aku menangis sbb homesick..
bukan x tringat langsung kt family..
hari2 aku ingt especially time bukak lappy...
terpampang wajah manis ibundaku sayang disisiku...
Atas study desk pon ade gak gambar mama, arwah abah, bestie n My Bee..=P
then ade B menemani stiap mlm.hehe

Rata2 org kt area apartment ni student dr MALAYSIA..so,xde la rase terasing...
Kwn2 plak kwn2 yg dh 3 thn ktorg knl..
Bagi aku lecturer plak tersangatlah baik..
memg jaga gler ktorg..
Sari SGT murah OK..
Org islam pn rmai..
Makanan pn available je..
Dh nak masok musim Winter..
masing2 dh x brape nk sihat..then, jacket pn x bli lg..=(

to my family..
bln 12 ni xtau nk balik ke x..
tkot ade extra class je..
huhu..
btw..
smalam dh bli sari..
chomel..
xtau nk bg kt sape..
nanti2 la..sbulan satu psg sari nk bli..
then pilih la yg mane berkenan ye..

Alhamdulillah Ya Allah..
jika benarlah bahawa..
inilah jalan yang telah Engkau tentukan untukku..
namun..
aku pasti perjalananku semakin berliku..
namun aku harus tempuhi kerana aku yakin dgn PetunjukMu...
Semoga engkau memudahkan segala urusan2 ku..
Syukran Ya Allah...

OK laa.dh xtau nk tulis ape sbnrnya..
tc eberiwan..
luv ya..
muahx..

2 comments:

Mohd Hafiz Bin Abdul Halim said...

alhamdulillah...bgusla sumenya ok..berkat doa family u n rakan-rakan u yg lain...alhamdulillah.. =)

farrafarhanna said...

berkat doa u jgk kot..=P
tq dear..