CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 10, 2009

xtau nk tulis ape..
cuma nak inform rakan2ku yg belum ku inform..
esok..
11hb Okt 2009..
aku akan pergi jauh dr Malaysia..
membawa diri dan otakku..
untuk melanjutkan pelajaran ke Bangalore India selama 4.5 thn..
doakan aku disana yea......

lagi satu..
tq kpd sape2 yg dh wish besday saya..
tahun ni sgt havoc rasenya..
ingtkan sambut bestday kt BTN sgt menyedihkan..
tp..
sangat mengembirakan aku..

  • trima kasih kpd rakan2 DORM MAGMA 1 yg telah mengejutkan aku pd tengah malam itu dgn menyanyikan lagu hepi besday kt aku...
  • trima kasih juga kpd group 4..kerana menyanyikan lagu besday mase ketiadaan Pak Wan (Facilitator) di dalan kelas..
  • trima kasih juga kepada member2 Medic-India sepanjang 8 Okt itu yg meng'Wish' hepi besday sepanjang bertembong dengan aku..=)
  • trima kasih kpd Pak Wan yg sorg2nya menyanyikan lagu epi besday kt aku masa ktorg tgh mkn secara berkumpulan..Ingat jugak Pak wan ni ek..then dpt 1 puisi yg dideklamasikan oleh Pak Wan sempena besday i..=)
  • trima kasih kpd tenaga juri fasilitator yg memilih group kami sbg pemenang pd mlm itu..hadiah kpdku yg menyambut besday pada hari itu...(Cuak..kena deklamasi sajak n nyanyi soprano....
  • Trima kasih kpd Tn Kamal..dengan seriusnya mengenakan aku pada last day itu..dia annonce bahawa aku telah gagal dlm BTN ini dihadapan semua peserta n faci dalam dewan..Ya Allah..nk je aku nanges masa tu..trus kena g dpn, pertahankan diri bahawa aku tdk gagal..rupe2nya ini adalah kejutan yg amat..saje je Tuan Kamal + Pak Wan nk KENAKAn aku sempena besday aku..huh..seb baik x nanges kt dpn tu..huh..yg lagi best..dorg siap bg 5 keping ang pau lg tau..best sgt2..tp malu tu xyah nk ckp laaaaa......

BTW..pengalaman kt BTN sgt mengembirakan..xdela letih sgt mcm kt PLKN..strict pon x sgt..
menambahkan semangat cintakan MALAYSIA lg adelah..
bangkitlah bangsaku..janganlah kita dijajah lagi......

"Membina sebuah tamadun memakan masa selama beratus2 tahun..tetapi..kejatuhan sesebuat tamadun itu sudah memadai hanya dalam masa seminit"

ingatlah bangsaku...
MALAYSIA milik kita......


PsssT : Tetiba patriotik plak..semenjak nk g jauh dr Malaysia ni..dh rasa sayang sgt kt Malaysia..sama2lah kita menjaga keamanannya..

PsssT2: brg2 x abes bli n pack lg..cm xde prasaan jek nk fly..huhu...Doakan aku ye rakan2..

No comments: