CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 21, 2009

Oasis..




Huhu..
sgt leteh..
br je sampai rumah ni..ok tipu..
dh 4 jam kot dh smpai umah..
tp cam biase la ble balik sopink..
try2 baju2..join lepak2 bilik member..
bual2 kosong menceritakan pahit manis bershopink di India..
oh..
aku xtau nk ckp cmne..
aku AGAK suke sopink di India..
kerana harganya SANGAT murah OK....

walocamne pon..
pegi mane2 pon mesti ktorg ade perasaan BENGANG~~~~
Bengang sgt kt India sbb xbuat surau kt dlm Mall..
OK..again..im stupid..memg la xde..
ni bkn negara islam..
huh~~~

Btw..still tersangaat bengang dgn Bhaya Oto (abg yg bwk motor roda 3)..
slalu kena extra charge melampau2 and x ikut ape yg dorg janjikan sblm ktorg naik oto tu..
Aiyo bhaya..
Chit poorahh~~~

Tapi kan..
ak HAPPY arini..hehe..
Kuar jln2 ngn member2..
rmai gler kot jumpe student Malaysia kt situ..
maklumlaa..ktorg dh diCOP sbg org kaya oleh tempe2(org tempatan) kt cni..
hahahaa~~~

Puas hati aku dpt shopink sakan..
OK aku tipu lg..aku winshop je kot..
Silap x bli Levi's td..
kt cni murah dr Malaysia OK..
ni angkara abeskan mase kt Clinique n SPAR..
huhu~~~

OK..let da pics do talkin...
i dh letih...





Peristiwa 1 :

Di apartment kami (Divya MSR Gateway)

Mashed Potato buatan Osmet terchenta..Buddy..Tayam kamoo~~~


Sya (Osmet) tbe2 menjerit..meminta melihat pemandangan cantek dari balkoni kami apabila menjelang Maghrib..DSLR cam..i shud have u..(-_~)



Peristiwa 2 :

Di tempat kami belajar (MSU-International Medical School)

I, Ayin, Sya..*nk promote member neh..hehe
Di atas Oto UNTUK ke Comersial Street UNTUK tukar Traveler's Cheque UNTUK shopink pada esok harinya di Oasis Mall UNTUK gembirakan hati UNTUK saje2 nk abeskan mase, tenaga dan wang ringgit dan juga UNTUK skip evening session class...hahahaa...


OK..br pulang dr class evening session..
terJOIN la plak class neh sbb rase cintakan ilmu..
ok tipu lg..cuak sbb dh slalu sgt ponteng extra class ni...
Ni dalam bas kuning knk2 ribena utk balik ke rumah tercinta
yg ade swimming pool tp still xleh gune..tsk..


Peristiwa 3 :

Hari yg ditunggu2..Berfoya2 di Oasis Mall..
(Middle Ring Road,Karomangala)


..Oto_Mate..
..Buddy, Aida n Me..*sekali lg nk promote member

Aida & Me..Buddy..time ni u tgh tdo atas oto..=D


Benda pertama yg aku bli apabila smpai Oasis..
Pillow..Lg besar n tebal kot..memg letak kepala trus lena ni..
Lg laa xde mase aku nk berPILLOW_Talk ngn rum8 terchenta..





Ni kt Food Court dia..Antara org terawal ke food court sbb sgt lapar..
Unluckyly..juz mkn Fries je..tkot nk mkn benda lain sbb was-was..
Jeles ngn meja sbelah aku..Indian tu saje je mkn ayam panggang 2-3 ketul sambil menjilat jari..bkn KFC pon..huh..over lak ko ek..





Peneman setia..Siti Noraida a.k.a Aida..tayam kamu sgt2..
nanti i teman u g MG road ek bli cam..
Food Court dia sgt best je environment dia..aku sgt suke~~~



Ni plastic bag beli kt Lifestyle..Santek gak laa..nk tau ape aku bli??



scroll down
...




.....




scroll lg..


...


...




...


T-Shirt je pon..
(mesti korg nyesal kan scroll bwh??hahaha..)


Yeay..dpt free sample from Clinique..after jumpa dermatologist dorg..
Skin aku type III..Combination oily n dry skin..huh..
memg dia lyn abes kt aku, nida n aida..Seb baik nida purchase one set..
Tq Nida..x sbr aku nk tgk perubahan ko pnyer....hehe..
agak murah kalo nk compare harga kt Malaysia oh tanah airku..


Balik2 je umah..perut sgggtttt lapar..after all..Rum8 terchenta wat Teh..
Wah..aku sgt jatuh hati dgn rasa teh ni..honestly..Sggggttttt SEDAP...
Cicah lak ngn Roti..perghhhh..xpernah aku puji Teh sesedap ini..
Sumpah..sgt sdp & murah...
Teh Lipton(Green Tea Citrus) ni benda KEDUA aku berani jamin sgt sedap kt India ni...

Nak tau benda PERTAMA yg aku suke ape???

scroll down lg...







.....






lg....




....



jgn bimbang..xkan menyesal kalo scroll down kali ni....



....





....




tara....



BINGO Potato Chip...Siyes sgt sedap..
aku dh tny member2 aku..smua sgt sukekannya..
Available in many flavor but i do choose International cream and Tomato...nyum3..
aku may be leh dpt kidney failure neh..leh dikatakan hari2 aku mkn benda nih..huhu..
aku tergoda..aku ketagih...huwaaa...sgt sedappppppp....sgggttt murah..xsmpai RM 1 pon taw..



OK..nantok..Batt pon dh low..

tata..
gud nite..
Shuba Rotary..


From heart to keyboard,

4 comments:

Nadd said...

yang,,,

nak kariii..

farrafarhanna said...

huwaaa...
nk kari ka..
aku dh sgt bosan ngn kari dia..
aku rendu masakan Malaysia..
huwaaa..
ni yg nk balik neh..
(-_-')

Arabelle said...

weh sista hey. ak pon suko gilo bingo tu.. tp tempat pertama dimenangi biskut 'hide n seek' haha

farrafarhanna said...

cehhh..aku tetap suke bingo..hide n seek tu no 4 kot..hahaha