CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 17, 2009

Test O Test..

Ok..td dah bace entry member2..mostly smua cam cte pasal test td je..
actually xde idea nk cte psl ape..~~~
saje nk update..haha..

td test patho..mcm haram je stadi anemia..
sbr je la ngn soklan yg hanya 20 markah je..
tp pkir2 balik..bgos gak ade test ni..
kalo xde test ni memg jwbnye aku xkan stadi lgsg la kot..
sekurang2nye ble ade test ni..aku phm la jgk konsep anemia ini wlopon susah nk hafal..
(aku memg lemah bab2 hafal ni)
huhuhu...

berbalik pd test tu..
rase frust gak la..
sbb org lain jwb pnjg gle..
aku sehelai kertas je..tp aku jwb smua..
tp aku jwb ape yg dia tny la..
aku x jwb lak panjang2..
hrp2 ade sinar cahay pd jwpn aku..
hahahaa...


frust jwb test td cm si** je..
*cam xde kaitan lak caption ni ngn pic kan??hahaa

td kutip duit deposit trip utk g jenjalan kt utara India..
Agra (Taj Mahal), Delhi, Shrimla & Manali (Salji)
main salji??Yeay~~~
tq umah 308..
menghidangkan mkn malam utk aku n aida..
burppp...eh..alhamdulillah..kenyang~~

ok2..
xtau nk cte ape lg..
mls nk pkir psl test..
ade rzki..ok la..
xde tu nk suh aku jwb lbih berhati2..
aku yakin smua ni kerja Allah..
n..
evrything happen for a reason..
yg penting kte dh buat..
tawakkal je la..

Tq to mama..pas zohor td trus call mama..sbb nk ckp trima kasih kt dia sentiasa doakan aku..sbb aku x blurr mase jwb test td..(even aku x puas hati ngn cara jwpn aku td)..
Rutin cmni dh lame aku amalkan..sejak skolah dlu lg..
betul org ckp..doa ibu sgt BERKAT..so.........fikir2kan n slamat beramal..hehe..

Mamaku yg sgt TABAH melayari kehidupan berseorangan
tanpa kehadiran suami yg pergi selama2nya..TQ mama..


Mama..sekurang2nya aya nk mama tahu yg aya OK kt cni..
Mama dh xyah risau2 lg ble aya jauh dimata mama..
Mama..aya dh x malas mcm dlu2..aya dh rajin sket dh..mcm mama ckp..yg penting NIAT..
ble dh pasang niat yg baik, InsyaAllah, Allah akan memberkati kita n merestui perjalanan kte..

emm..lg satu yg syok pasal mama ni..
mama ckp biarla la ape org nk kata dgn cara kte stadi..
sbb stiap org ade kelebihan masing2..ade cara stadi masing2..
xsmestinya stadi skejap tu xmasok lgsung ilmu & x smestinya stadi 3-4 jam bertambah je sgala ilmu..yg penting FOKUS..
tp mama pesan gak..jgn disebabkan ade kelebihan itu..
kite trus jd malas..usaha tu tetap kena ade la kan...
Baik~~~~
Mama jgn bimbang..aya dh besar..xkan la nk suh mama duk sbelah aya kot baru aya diPAKSA RELA utk stadi mcm mase skolah dlu2..hehehee...

Gmbr ni dijadikan wallpaper kt desktop aku..sumber inspirasiku


isk..home sick lak tbe2..
btw mama..
rindunya kat mama..
iA bln 3 aya balik..
xsabar nk jumpa mama..
nk pelok mama..
nk tdo ngn mama..
nk picit2 mama..
nak story mory kt mama(mama suke dgr aku bercerita)..
nk jd driver mama..
nk jd MACAM mama...
huhu..

PssT : asal aku rase tajuk entry ni cm x seswai je ek??spatotnye diubah kepada Mama O Mama neh..

PssT 2 : My Bee, tq taw..doakan sy..sy xpernah lupekan awk..tp mcm sy ckp..Family shud come first..=)

2 comments:

Nadd said...

comeynyeee mama..
same ngan anak dia..
;D

farrafarhanna said...

hehe..
like mother like doter la..
=)
tq wa..
same goes 2 u 2..
=)