CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 12, 2009

sooo yesterday...so yesterday..

salam and hype!!!

yesterday was soooo hectic day for me as i had to go to clinical posting
as well as 'DERAK'ing after the class..haha

1st and foremost place..Garuda Mall..

whoaa..it was my 1st time being there after 2 months in Bangalore..hoho..
wth..baru nk knl Bangalore kah??hahaha...
Main purpose actually nk pegi MAKAN je ni..
see..punye la ak highlight ayat makan tu..

Smangat gler aku neh ble Ida ckp ada sizzling kt sana..
Ida siap pesan lg..harge dia agak mahal gk laa..
tp demi memenuhi perut aku n aida yg dh lame xmkn benda alah ini..
disebabkan juge tekak aku dh bosan dgn mskn India neh..
memg smangat gler aku mengejar KOBE SIZZLERS ini..
Kobe Sizzlers ni agak best la..
tmpt dia pon 1st class gk la trf dia kalo kt cni..
toilet dia SGT best OK....
Siyes xtipu..


Mcm biase la dlm blog aku ni..
Gambar2 ini akan berckp dgn sendirinya~~~~




Jama, me and Aida...
agak2 la jama weh..xkan pisau pon ko nk mkn..=P


Nape chef suke capub masakan sdiri heh???=P


I ordered it..Best..Hot Kobe Coffee..
Tp ape ke jadahnye la Kobe ni gi hidang air pns dlm neh..hoh..


Minuman kami~~~
Yg dua makhluk menutup rambut tu blakang tu bkn minuman K....!!!!
Haha..


Mak Aih..terUPLOAD pic ni..malu den nk ckp..
nampak je 1st class pnyer restoren..
ko tgk botol sos dia..tgk btol3..
hampeh gler~~~


Ni Jama yg oder neh..lupe daa name dia ape..



Ida bersama nasi gorengnya..Byk gler..


With my menu..aku pon xtau ape name dia daaa....
Melecur lidah beb..xsbr sgt..adeh~~


Amek ko brape yg perlu kami byr...;-)
Prasan x ade dlm list tu dia tulis Nasi Goreng??hebatkan Bangalore skang..
siap ade menu dlm Bhs Melayu lagik~~~


Eh..alamak Aida....lupe daaa...
menu awop..xingt nk amek gmbr..huhu..
cowi cyg~~~~


Haha..ni best ni..
Camwhore gler..sambil tggu Jama & Ida membuang..
sempat je korg meninggalkan kesan kt Toilet kegemaran aku tu eh~~~


Ni kt Soles..Tgk je la..
nk bli x mampu PLUS x lawa lgsg design dia..huh..
Aku ingin terbang ke Malaysia bolehkah???


Sblm ke MG Road-Mahatma Gandhi Road..Mkn2 Baskin dlu..



Ni dh kt MG road..Mamat ni name dia MAMI..Suh amek gmbr dia tgh cube trousers tu..
amek ko..im not going to promote dat trousers but YOU!!!
Jgn frusty frust ye mami..aku stuju dgn kata2 ko..
"Setiap psgn baru yg mekar di IMS..Pasti ada pasangan yg bercerai"~~~haha


Ni sepajang jln Brigade kot..
Cantik kan yg kt blakang tu..yg depan juge yea..hiks~~~


Closer look...Choyyy...
DISPLAY ONLY..NOT FOR SALE!!!!!



emm..smalam genapla 2 bln aku merantau di bumi org..
memg perantau btol la..
yg pasti..Alhamdulillah..
aku sudah terLEPAS dr SUMPAHAN dua bulan itu..yeay~~~~

PssT : Mcm nk wat Dental Braces..Ok x??Kos kt cni murah..dlm Rs 14000 je..lebih kurang RM 1000..OK x??Ok takkkkkk????

PssT 2: 20hb ni (sunday) bermula la trip aku ke Delhi-Agra-Shrimla-Manali...X sbr nk g jenjalan tgk Tajmahal..Men salji juge...tsk..sejukkkkkk..

PssT 3 : xsuke tol suhu Bangalore skang..Sejukkkkkk...td dgr2 adela dlm 11 degree celcius..
kalo dh mcm ni pon xtahan..cmne nk g trip ke utara neh~~~~~

PssT 4 : Aida..jgn lupe upload pics kte g berderap kt facebook..=)



Cau-Fara-Cun



From heart to keyboard,

No comments: