CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 6, 2009

weekend yg sgt BEST...

AMARAN : Org juling diLARANG membaca post ini kerana mereka akan semakin juling nanti setelah selesai membaca post ini...


Salam..

"AbOng..Best gle dtg cni..Next time ada trip g Manipal ko kna dtg...aku pn nk dtg lg..
=D " - SMS from Ayin da Cacat (my Osmet)

Huaaaghhh..
Ayin saje nk menjeleskan aku kan..
mentang2 la aku x follow korg and x termakan dgn pujukan korg utk join korg..
ko menambah2kan kejelesan aku ye~~~=P

xpe2..
next tyme kalo ade rzki..
memg aku nk join..hihi..
tu la..mase korg tgglkan aku kt umah aritu..
SUNYI dowh..
HOME ALONE~~~

Utk counter-irritant (chehh..ayat Pharmaco) aku pnyer jelesh..
meh nk jeleskan Ayin, Sya, Buddy, FI ni..hahaha.

Ok..weekend ni ingtkan weekend yg tdk bermakna..
tp bg aku agak bermakna jgk laa...
=)

Saturday, 5th Dec 2009..

Out to ComerSIAL Street..
nk shoping brg2 smpena Winter break..
chewahh..haha..
Sgt hepi and DUIT mengalir mcm AIR ok..~~~~ (+_+)
Mls nk cte pnjang..
Tgk and diagnose sdirik..
Diagnose siot..!!



Sebelum berlepas..
Cheh ayat..mcm kt terminal nk g nek flight..
Oto sudeyh~~

Dr kiri : Bapak ayam, Ibu itik, anak itik, anak ayam..=P
Ibarat Ayam & Itik pulang petang..haha..


Inilah yg aku sopink kt CS..
Nampak je sket..menagis aku nk byr..huhu..(+_+')


Winter Coat..saje nk show off..My siss,Fathin & Ain..jgn jelesh..
aku akan menjelajah kampong arwah datuk nanti..hehe..


WinCoat+PINK socks+PINK gloves= Fathin akan lg jelesh..haha


BagPack...again for Fathin..jgn jelesh..=P


Fathin & Ain..aku tdk sekejam itu..see..aku blikan SARI utk both of u..
Cantik kan??Balik nanti rebut sdiri tau..


Testing2..and show off olso..=)


it's ME..shhh..shadapp..
tau la natural beauty..haha


Sunday, 6th Dec 2009...

" AbOng..tolong angkat baju aku eh..hehe..
Bong..rugi gle ko xdtg cni..BEST Siot...."- Called from Sya_Dek (My osmet)

Ni lg la budak sorg ni..saje je nk jeleskan aku kan..
huhu..mentang2 la pujukan kamu x terlayan..hehe..

Actually Ahad ni xde xtvt..
tp disebabkan Aida n Aishah overnite kt umah i..
so rase mcm nk celebrate dorg je..Dh lame xduduk skali..
xde la celebrate sgt..
juz wat mkn2 yg masing2 mengidam je..
hahaa..

So, pg tu g Yeshwanpur Market..
bli brg2 yg dikehendaki..
aku suke g pasar..
dr kecik kot duk ikot nenek or mama g bli brg2..
hehe..
so..trima kasih kpd mereka berdua..
kerana menurunkan ilmu utk aku rajin ke pasar..haha..tepok3..

Ape ade kt pasar??
pasar kt sini a bit meriah..suke..(^_~)
tp xsempat nk amek gmbr bnyk2..
sakan membeli..=)

As usual la..malaish den nk naip heh..
ekau jolingkan mato ekau sudeh~~


Ni dlm lif..haha..sempat je ek..
From left : i, aida, aishah n Dee...


Mari kita ke pasar..ewahhh..siap bwk beg guni lg..
pasar kt cni x bg brg dlm plastik k..bwk la sdiri msg2..
Safe d Environment btol~~~


Nyior muda..Bahya ni hepi ak amek gmbr dia..siap nk bg otograp lg..OK..kiddin'..
Air nyior ni memg pure la..ade rase sdp..and ade jugak xsedap..dlm RM 0.60 je kot sbiji..



Ke Pasar ikan..ikan apekah ini kwn2..aku tdk tahu..huhuhu (-_-)


CaNTiK..Colourful Cristmas Tree.. Merry Christmas Hey~~~



Sape2 yg xsampai2 jodoh tu..Jodoh anda mungkin disini..
Ari2 leh mandi bunga..Hikhik..


Chumil kan~~~
Ni Gelang yg Indian Girls slalu pakai smpai siku utk
menunjuk2..=P


Selain dr weathernya yg sejuk..Bangalore juga tknal dgn bunga2 segar~~~


Shhhh...jgn menjerit..
aku tau benda ni SGT cantik..shhh..dendiam je..


* utk lebih gambaran ttg keHEAVENan tmpt ini..klik kt Facebook sy..
Kt LINK Colours of India..


Ok..setelah para pemborong ikan, sayur, buah, plastik, bunga di pasar menjadi kaya raya..Ayuh kita pulang ke rumah utk memasak...


Tugasan utk Dee..
Menggoreng Ikan & msk Sweet Sour..Nyum3..



Tugasan sy : Dgg lembu PENCEN goreng msk madu..
Seb baik empuk..huh (`~_-)


Tugasan Aishah : Ape lg kalo bukan msk2 sayur..
Siyes..memg heaven gler syur yg Aish msk..


Tugasan Aida : Sup Tomato Tulang ..Nyum2..Sdp..
1st time mkn sup yg namenya ade Tomato..


Most of INDIANs are pure Vegetarian..
Aishah..Plzz la bukak kdai jual mskn veg ni..konpom kite akan kaya giler~~~~


Yezza..yg ditunggu2..Ikan xtau name msk Sweet Sour..
nyum2..Sdp..


PineNanas da Dessert..Hoh..aku bkn pengemar nenas di Malaysia..
Sebaliknya disini..Nenas dia SGTTTT MANISSSS ok...Sdp..


Taraaaa...Ni smuanye yg kami mkn pd hari ini SHJ..Sgt byk..Nyum3..
Ouh..Hypertension kami pd hari ini..(*-*)



Muka cover senyum dpn camera..Dlm hati " Aishah..cpt la capture..lapa doh ni.."



Comel kan??Ok..mcm pngotor je..hehe..
Apekah ini???5 sudu??sape guna baby spoon tu??
Ouh..Ibadullah rupenya..Tq iba..Blanje eskrem,Bingo, Air etc..
Kawen nanti ajak deh~~~lalala...



PssT : apesal rase cm poyo gler post ni ehh??huhu..

PssT 2 : apesal rase cm terlalu mempromote Bangalore ni??huh

PssT 3 : apesal rase cm byk sgt pics upload ni..??hehe

PssT4 : apesal byk sgt PssT pada post ini?? hiks

PssT 5 : dah2..saje nk tmbh PssT kan??hahahaha


ok2..bubye..

cau-fara-cun..


From heart to keyboard,


5 comments:

Arabelle said...

abongggg!!!~~

best gle entry nih...

tp xsebest wikend kami kt manipal

=p

luv u.mwah!!~

farrafarhanna said...

efi jahatttttttt...
saje nk jeleskan aku..
sayang kamu juge tayam~~

Nadd said...

i am happy when u happy ;)
miss ya bestie..

ayinness said...

cam sedap je lauk korang masak..eh tapi best lagi kat manipal la sebab kat sane ade:
nasi tomato
laksa penang
nasi ayam
soto
sate
nasi impit
dah dah malas nak list dah ;p

yayy lg seminggu balik msia hahahaha

farrafarhanna said...

hey cacat!!!!
penyibuk..
ko saje je nk jeleskan aku..
$#^*@$@