CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 19, 2009

TRAVEL is a friend...

salam..
haha..see d title..
cam kena gak lagu Lenka ni ekk..

"TRAVEL is a friend but TRAVEL is a FEE..Ohh..ohhh" (T_T)


hai setiapbadan..(Patotla BM dpt A- )

my home is getting silently..
no sound at all after 3 of my osmets went back home safely last 2 days..
Balik Malaysia OK!!!
haha..osmet2ku..aku sudah merindui kamoo~~~
sblm korg berambus..(haiihhh...nampak sgt nk suh shuhhh pergi2 =P)
mengapakah tidak mengejutkan aku dari lena diulit mimpi (T__T)...
cehceh..Wing's..Bak royalti sket..aku tulun promote lgu korg neh~~


To Dr Efi & Dr Sya..
tensionnye i bace blog u..
saje u nk JELESHkan i ye???
xpe2..bln 3 kalo i balik Msia siap la u..
hahaha....

Tp mama & makngah ckp..
xyah la balik Malaysia sokmo2..
pegi la jalan2..
ceceh..ayat mcm x sayang aku je..
suka la tu kalo aku tak balik msia..
xabes sket beras kt umah kan??kan2??
haha..

Aiseh...
mlm ni bermulanya travel ktorg sekitar INDIA..
hah??INDIA???
huh..Waterpark..(Cuba mensopankan ayat (~_~) )

Mule2 ak ingtkan India ni tarak papa heyy..
amek ko..pndg rendah sgt india neh..
rupenya MCM2 ADA..
(Airtel TV..tolong amek aku jd ikon..)

Sempena winter break neh..
nk travel la yg terdekat dlu..
tgh kering..duit ngalir mcm air OK~~(+_+')
travel bermula 20th-26th Dec..
7days 6 nights..
Delhi-Agra-Shimla-Manali-Delhi...

ahhh..mcm biase..
mls nk taip2..
tgh duk chatting lgpon neh~~~
lalalalla..

Biarkan gamba2 cilok Wikipedia ini merungkainye~~~(+_+)


Kalo xtau ni building ape..xtau la nk ckp cmne..Pengetahuan Am dpt brape neh??
Mintak tolong Mr Google je la carikan..
Mls nk ckp ni ape..
Yg pasti..xsbr aku nk tgk keajaibannye~~~



Manali..OK..aku pon xtau ape nk cte psl ni..Pengetahuan Am India aku neh fail sket..


Banjaran Himalaya..yg adenya Everest~~~
org lain sibuk nk cecah puncak..aku dpt cecah kt kaki bukit pon jadi laa..wahahaa


Bleh tahan cantiknye~~
Kwn2..bwk tissue byk2..senang nk buang taik mata nanti..
kt cni rmai yg ensem2 & cun2 wooo...(@_@)


mungkinkah yg ensem2 itu ade didalam gambar ini.........haha..galok..


Ni kat Shimla..ni Coniferous tree..tbe2 tringat cte Twilight..
time Edward & Bella melompat2 dahan ke dahan..
nk wat gak cmtu bleh x??
Ceh..xsedar diri..(+_+)


New Delhi Heyyy~~~
aku ingtkan mcm PICC..rupe2nya Temple..
Lotus Temple~~~


Delhi Gate..umah aku nanti nk wat gate cmni la..
Fara Gate(-_-)



Hoho.. i wish i can meet them ~~~





who???


....





....






Eleh~~Wat2 xtau..=P





....






....










SRK...Nieda...hahahahahha..ak xkan lupe kisah itu~~~


Shahid Kapoor~~~~
Baik ko mati syahid la farhana..(-_~)


Aish~~My twin..hahahaaahahahahhahahahaha..
amek ko pnjg gle aku gelak..



Angan2 punye la tinggi..
mane la nk jumpe Bolly stars ni..
dorg duk kt Mumbai la...
ko jumpe Man Bai boleh laaa...
huh~~~


Hurm~~~
Currently rindu kt My Bee..
to my Bee..
Sian kt awak..
Hrp2 u cpt2 sembuh yea..
jgn lupe mkn ubat..mkn mknn berkhasiat..
tdo secukupnya n rest secukupnya yea..
Doakan keselamatan sy sepanjang ade kt sana..
sy akan ingat pesanan awak..
sy akan jg diri sy baik2..



Mggu ni xdpt la nk On9 lg kan dear???
143..=)


OK laa..nk masak2 utk bekalan ke epot esok pg~~~
If u can smellllll..wut Fara is coookkiiinnnn'~~~

Cau-Fara-Cun..


From heart to keyboard,

No comments: